2013. február 19., kedd

Végre kézbevehető!



Én legalábbis már nagyon vártam, sőt voltak olyan pillanatok, amikor kételkedtem is abban, hogy kézbe vehetem. Egy évi munka áll mögötte, amiből a kreatív rész mindössze egy hónap, a többi a vívódás, tárgyalás, várakozás.
De félre a siralmakkal itt van, és mostantól a számotokra is elérhető számtalan könyvesboltban.

A kiadvány érdekessége, hogy a leíráson, fotón túl megtalálható a modellek elkészítéséhez szükséges papírcsík is. Így nem kell méricskélni, csak a folytonos vonalak mentén kivágni a csíkokat, a jelöléseknél karcolni és már csak a ragasztás hiányzik ahhoz, hogy elkészüljenek új házi kedvenceink.

Kifejezetten könnyű modelleket gyűjtöttünk össze, hogy a sikerélmény garantált lehessen. Felállítottunk egy nehézségi sorrendet is, így az egészen egyszerűtől haladhatnak a gyerekek a bonyolultabbak felé.

Remélem, hogy ez a sok kis kedves állat mindannyiótok kedvence lesz. Jó alkotást és aztán jó játékot kívánok hozzájuk.

4 megjegyzés:

  1. DE jó!
    S mert jó idejönnöm, egy díjat küldtem, odaát olvasható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Júlia!

      Nem találok szavakat a meglepetéstől, a meghatottságtól. Igazán nem számítottam erre, és mivel mostanában kevés bejegyzést készítek nem is igazán érdemlem meg, de nagyon jól esik, hogy idetaláltál, és örömödet lelted itt is.
      Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál. Igyekszem gyorsan tovább is küldeni, hogy másoknak is mosolyt varázsoljon az arcára. Nekem bizony varázsolt.

      Kati

      Törlés
  2. Gratulálok a kiadványhoz! Az állatkák nagyon bájosak. Hol lehet kapni ezt a füzetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbb könyvesboltban, pl. Libri, Bookline, vagy a kiadónál.

      Törlés